ویژگی ها و قیمت کاغذ دیواری قابل شستشوی خارجی و ایرانی

کاغذ دیواری قابل شستشو

بررسی ویژگی ها و قیمت کاغذ دیواری قابل شستشوی خارجی و ایرانی

بی تردید یکی از اولین ویژگی هایی که در خرید کاغذ دیواری توسط مصرف کنندگان مورد پرسش قرار می گیرد قابل شستشو بودن کاغذ دیواری است. در واقع اصطلاح قابل شستشو بودن به معنای شستشو با شلنگ آب نیست بلکه تنها به معنی تمیز کردن این محصول، آن هم به روش صحیح تمیز کردن کاغذ دیواری است که در ادامه به آن می پردازیم

دلیل اینکه کاغذ دیواری های قابل شستشو خارجی و ایرانی را می توان تمیز کرد داشتن لایه بسیار نازکی از جنس وینیل و یا پی وی سی است که مانع از نفوذ آب و یا رطوبت به داخل کاغذ می شود.

کاغذ دیواری قابل شستشوی ارزان

معمولا می توان در بازار کاغذ دیواری قابل شستشو از حدود رولی 40000 تومان به بالا خرید کرد اما توجه به این نکته لازم است که هر ارزانی بی دلیل نیست، و کیفیت و ماندگاری و زیبایی در طرح های کاغذ های قابل شستشو متناسب با قیمت افزایش می یابد.

شما میتوانید در فروشگاه آنلاین آریانا لاکچری انواع متنوعی از این کاغذها را ملاحظه بفرماییید.

کاغذ دیواری قابل شستشو

نصب کاغذ دیواری قابل شستشو

توصیه اکید می شود نصب کاغذ دیواری قابل شستشو همانند دیگر کاغذ دیواری ها برعهده افراد با تجربه و حرفه ای بگذارید زیرا نصب کاغذ دیواری از ظرافت ها و اصول خاصی پی روی می کند که برای اینکه در انتها نتیجه خوبی از کارتان بگیرید باید نصب کاغذ دیواری را به نصبهای این امر واگذار کنید این نصاب ها با استفاده از میز کار مخصوص و استفاده از چسب مخصوص و مهم تر از همه این موارد با برانداز کردن دیوار مذکور و زیرسای مناسب، نصب کاغذ دیواری را برای شما عزیزان انجام می دهند.

اما در میان انواع آنها کاغذ هایی با جنس وینیل و یا نانوون بسیار خوش نصب تر هستند و درز کمتری بر روی دیوار مشاهده می شود.

تمیز کردن کاغذ دیواری قابل شستشو

برای یاد گیری روش صحیح شستشوی کاغذ دیواری می توانید با ++ این مطلب ++ مراجعه کنید
دسته‌بندی: مطالب آموزشی