چگونه کاغذ دیواری ساده و ارزان تهیه کنیم؟

چگونه کاغذ دیواری ساده و ارزان تهیه کنیم؟

به جرأت می توان گفت مناسب ترین گزینه به جای نقاشی دیوار ها استفاده از کاغذ دیواری ساده می باشد .

کاغذ دیواری را به این دلیل که از تنوع بالایی برخوردار هستند می توانند عموم گسترده ای از سلایق را راضی نگه دارند و همچنین قابلیت های این نوع پوشش می تواند تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون و زیبایی منازل داشته باشد .

اگر از جمله کسانی هستید که می خواهید از این نوع پوشش استفاده کنید ؛ در این مطلب نحوه تهیه کاغذ دیواری ساده و ارزان و کاربردهای آن را به شما خواهیم آموخت .

کاغذ دیواری ساده

1-یک کاغذ دیواری ساده چه کاربرد و مزایایی دارد؟

  • اولین کاربرد کاغذ دیواری این است که میتوانید برای تزیین و زیباسازی خانه و محل کار خود از آن استفاده کنید
  • رفع و پوشاندن نواقص دیوار ( ترک خوردگی و نم زدگی )
  • آسودگی خاطر از نوشته شدن توسط کودکان به دلیل قابل شستشو بودن
  • سرعت و سهولت نصب
  • بدون بو بودن و عدم ایجاد مشکل برای افراد دارای حساسیت
  • بسیار سریع تر از رنگ خشک شده و قابل استفاده می باشد

2-کاغذ دیواری اتاق بازی کودکان

از آنجایی که کودکان دارای روحیه لطیف و شاد هستند فضای بازی و اتاق آنها باید کاملا شاد و پرنور طراحی شود . این نوع طراحی علاوه بر اینکه باعث می شود حس طراوت و شادابی در کودکان حفظ شود ، می تواند به رشد و شکوفایی خلاقیت آنها کمک کند تا در محیطی شاد به بازی بپردازند .

علاوه بر این دیوار های اتاق باید قابلیت شستشو را داشته باشند که مانع از بازی کودکان شما نشود . تنها کافیست با استفاده از دستمان مرطوب نسبت به شستشوی کاغذ دیواری اتاق کودکتان اقدام کنید

کاغذ دیواری ساده

3-چه نکاتی را باید در انتخاب کاغذ دیواری ارزان در نظر بگیریم ؟

3-1-هارمونی رنگ ها

هارمونی رنگ ها یکی از مهم ترین اصول انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری است .

بطوری که استفاده از هر نوع گروه رنگی می تواند حس خاصی را القا کند .

به عنوان مثال استفاده از گروه رنگی آبی ، حس آرامش و عموم رنگ های تیره باعث کوچک نشان دادن فضا شده و رنگ های روشن فضا را بزرگ جلوه می دهند .

کاغذ دیواری ساده

3-2-مکان استفاده کاغذ دیواری

به طبع هر نوع جنسی را نمی توان در تمام مناطق خانه و شرایط آب و هوایی استفاده کرد . استفاده از کاغذ دیواری ها معمولی در مکان هایی مانند حمام که از رطوبت بالایی برخوردار هستند نامناسب بوده و ممکن است پس از مدتی خراب شوند .

3-3زیرسازی مناسب کاغذ دیواری ساده

عمده زیبایی کاغذ دیواری به نصب آن است و عمده نصب به زیرسازی دقیق آن است . هر چقدر که بتوان زیرسازی دقیقی انجام داد کاغذ دیواری بر روی سطح صاف تری قرار گرفته و باعث زیبایی هر چه بیشتر کاغذ دیواری می شود .

شما می توانید از مشاورین ما برای تهیه مناسب ترین کاغذ دیواری برای منزل و یا محل کارتان اطلاعات کسب کنید . شماره تماس مستقیم بخش فروش و مشاوره 09207507271