کاغذ دیواری سه بعدی و قیمت نصب آن

زمانی که شما تصمیم می گیرید به خانه ی خود تنوع دهید و یک دکور جدید در آن به کار ببرید، کاغذ دیواری سه بعدی می تواند یکی از گزینه های انتخابی شما باشد. زیرا با کاغذ دیواری هر چهار وجه منزل خود را پوشش می دهید. پوششی که مورد نظر و سلیقه ی شما می باشد. گاهی یکنواختی محیط خانه و محل کار انسان را خسته می کند. کاغذ دیواری بهترین گزینه برای ایجاد تنوع در منزل و محیط کاری شما می باشد. پوسترهای دیواری از نظر تنوع رنگی و طرحی در انواع گونانی موجود هستند. از جمله پوستر هنری ، پوستر تاریخی ،پوستر دیواری با طرح منظره، کاغذ های دیواری سه بعدی، پوستر سنتی و… همه ی این پوستر ها و کاغذ های دیواری برای کسانی که طبعی هنری و روحیه ای لطیف دارند مناسب است.

حال ما در اینجا کاغذ دیواری سه بعدی را برای شما معرفی خواهیم نمود و این که قیمت نصب آن چقدر می تواند باشد.

کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر های سقفی از محصولات جدید دکوراسیون داخلی منزل هستند که به دلیل جذابیت ظاهری خود طرفداران بیشماری یافته اند. ایده ی استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی بسیار منحصر به فرد بوده و در طراحی دکور تفاوت بسیار زیبایی را ایجاد نموده است. مثلا تصور کنید یکی از دیوار های اتاق شما دارای پوستری سه بعدی از طبیعت، اشکال هندسی، ادبیات، تاریخ و… باشد، هر سری می تواند انسان را در خودش غرق کرده و به آرامش روحی برساند.

کاغذ دیواری سه بعدی شبیه پوستر دیواری هستند ولی تفاوت های این دو بسیار فاحش می باشد. این کاغذ دیواری های سه بعدی جنس خاصی ندارند و با کاغذ دیواری های معمولی از نظر جنس هیچ تفاوتی بینشان نیست. اما طراحی های صورت گرفته بر روی کاغذ دیواری های سه بعدی به دلیل سایه های زیبایی که دارند طراح هارا به صورت برجسته و فرو رفته نشان می دهند و این باعث می شود در نگاه فرد نوعی حس حضور در آن محیط تداعی شود. تصور کنید عاشق دریا هستید و کاغذ دیواری منزل شما پهنای وسیعی از دریا را به صورت سه بعدی به شما نشان می دهد، آیا آرامش را با همین تصور نیز بدست نیاوردید؟ حال تصور کنید این کاغذ دیواری زیبا در منزل شما استفاده شده باشد و شما هر ثانیه با آن روبرو باشید. بسیار هیجان انگیز است.

کاغذ دیواری سه بعدی و قیمت نصب آن

قیمت نصب کاغذ های دیواری سه بعدی

قیمت هر رول کاغذ های دیواری سه بعدی ایرانی با خارجی آن متفاوت بوده و قیمت نصب این کاغذ دیواری های سه بعدی نیز با یکدیگر یکسان نیست. قیمت نصب کاغذ دیواری سه بعدی معمولا بر حسب عرض رول در نظر گرفته می شود. عرض استاندارد رول کاغذ دیواری های سه بعدی معمولا بین 50، 70، و 106 سانتی متر می باشد. به همین منظور هر چه عرض رول بیشتر باشد قیمت نصب آن نیز بیشتر خواهد بود. از آنجایی که کاغذ دیواری های سه بعدی در همه ی جای منزل نصب می شوند و چشم انداز فوق العاده زیبایی دارند، هزینه ی نصب آن ها نیز نسبت به دیگر کاغذ های دیواری متفاوت خواهد بود. اگر نصب کاغذ دیواری سه بعدی را به یک نصاب حرفه ای بسپارید تا به بهترین نحو کاغذ دیواری را در منزل شما نصب نماید می توانید هزینه ی بالای نصب آن را فراموش کنید. زیرا جذابیتی که به خانه ی شما می دهد در برابر هزینه ی بالای آن هیچ نیست.

استعلام قیمت نصب کاغذ های دیواری سه بعدی و پوستر دیواری

جهت استعلام قیمت نصب کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری می توانید در ساعات کاری با بخش فروش شرکت آریانا لاکچری با شماره مستقیم 09207507271 تماس حاصل فرمایید.

دسته‌بندی: مطالب آموزشی