کاغذ دیواری صدفی و چگونگی استفاده در دکوراسیون منزل

معرفی کاغذ دیواری صدفی

قبل از توضیح در مورد کاغذ دیواری صدفی ابتدا از کاغذ دیواری صحبت می کنیم.کاغذ دیواری اصلی ترین و مهم ترین جزء دکوراسیون است.کاغذ دیواری بیشترین دید را در دکوراسیون دارد چون دیوارها بیشترین سطح را در فضای داخلی دارند.تنوع طرح ها و نصب ساده کاغذ دیواری باعث شده مشتریان بیشتری نسبت به نقاشی داشته باشد. انتخاب نوع کاغذ دیواری ها بستگی به سن،علایق،کاربرد حتی سطح مالی افراد دارد.با وجود اینکه کاغذ دیواری جزو ضروریات نیست ولی بسیاری از مردم در پذیرایی،اتاق نشیمن،اتاق خواب،موسسات،ادارات و….استفاده میکنند.
برخی از کاغذ دیواری ها را می توان تمیز کرد بدون اینکه خراب شوند چون قابلیت شستشو دارند ولی نباید آنها را مستقیم در معرض آب قرار داد در حد اینکه یک پارچه ی خیس روی آن بکشید کافی است.با وجود اینکه کاغذ دیواری جزو مایحتاج نیست ولی مردم بخاطر نصب آسان و بدون بو،تنوع در شکل ،رنگ،طرح،زیبایی،سازگاری با فضای داخلی محیط و…به سمت آن بیشتر گرایش دارند. انتخاب رنگ کاغذ دیواری کاملا سلیقه ای است.

چرا کاغذ دیواری صدفی

کاغذ دیواری صدفی جزو پرفروش ترین و متنوع ترین کاغذ دیواری ها هستند چون کاغذ دیواری صدفی آسان تر قابلیت ست شدن را دارند و از این رنگ در دکوراسیون بسیار استفاده می شود.کاغذ دیواری صدفی رنگی روشن دارد و در عین سادگی بسیار جذاب است و رنگ روشن آن نور را به خوبی نشان می دهد.
انتخاب این رنگ به خاطر دلباز بودن آن است که محیط را بزرگتر نشان می دهد.رنگ صدفی فضایی آرام را در آن محیط به وجود می آورد که در خانه یا اداره یا مراکز تجاری هم از آن استفاده می شود.استفاده از کاغذ دیواری صدفی در خانه،حال و هوای خانه را دگرگون می کند.شاید یکی از علت های انتخاب رنگ صدفی این باشد که حس سادگی را منتقل میکند و به خاطر همین همیشه مد بوده و طرفداران بسیاری دارد همچنین باید در همخوانی این رنگ با محیط خانه و وسایل توجه داشته باشیم.

کاغذ دیواری صدفی

چه کسانی کاغذ دیواری با رنگ صدفی را انتخاب می کنند؟

کسانی به دنبال این رنگ هستند که میخواهند خانه ای که درآن زندگی می کنند یا محیطی که در آن کار میکنند پر نور باشد به سراغ چنین رنگ هایی می روند.تاثیر رنگ از گذشته تا الان بر روی افراد دیده می شود حتی متخصصان هم به این نکته تاکید می کنند که رنگ بر روی افراد تاثیر بسزایی دارد.امروزه ما می دانیم هر رنگ مناسب چه فضا و مکانی است و به همین خاطر دنبال رنگ مناسب برای محل زندگی یا محل کار خود هستیم.همانطور که گفته شد رنگ ها در حالات و رفتار انسان تاثیر به سزایی دارند پس در محیط زندگی یا محل کارتان در انتخاب رنگ دقت کنبد.رنگ های روشن حس پاکی،نورانیت و آرامش را در افراد القا می کند. استفاده از رنگ صدفی در محیط کار یا زندگی هیچ محدودیتی ندارد بلکه چنین رنگهایی فضای اتاق را بزرگتر نشان می دهد.

در چه مکان های از کاغذ دیواری های صدفی استفاده می شود؟

اگر اتاق محل کارتان یا اتاق خوابتان کوچک است انتخاب این رنگ برای بزرگتر نشان دادن فضای مورد نظر کمک به سزایی به شما می کند.انتخاب رنگ صدفی برای اتاق ها و محل هایی که نور کم یا اصلا نور کافی ندارند بسیار مناسب است چون فضا را روشن تر نشان می دهد.حتی استفاده از چنین رنگ هایی در سرویس بهداشتی و حمام هم انتخاب خوبی است زیرا علاوه بر اینکه محیط را بزرگتر نشان می دهد باعث می شود دقت بیشتری در تمیز نگه داشتن این مکان ها داشته باشیم.البته از این نکته هم نباید غافل شد که این رنگ صدفی در ذهن افراد به شکل رنگ شیری یا درجات تیره تر است به طور کلی می توان گفت افراد از این رنگ تعاریف مختلفی دارند.

مشاهده طرح های جدید کاغذ دیواری صدفی

جهت مشاهده طرح های کاغذ دیواری های صدفی شرکت آریانا لاکچری به لینک زیر مراجعه نمایید