اتاق خواب دخترانه ؛ 10 نکته خلاقانه در دکوراسیون آن

اتاق خواب دخترانه ؛ 10 نکته خلاقانه در دکوراسیون آن

در این مطلب سعی داریم با توجه به عنوان، 10 نکته خلاقانه در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه، در ادامه به تشریح مطالبی مرتبط در مورد اتاق خواب دخترانه میپردازیم.

دکوراسیون

مسلماً دیزاین و دکوراسیون فضای اطراف به ویژه فضای خانه از مهم ترین و تأثیرگذارترین مواردی است که روحیه و افکار انسان ها را درگیر می سازد. این فضا شامل، بخش های مختلفی نظیر، اتاق پذیرایی، اتاق خواب، اتاق نشیمن و غیره می باشد. ؛ به عنوان مثال اتاق خواب نیاز به طرح و رنگ آمیزی آرام بخش با جلوه های خاص را می طلبد تا خوابی دلپذیر و آرامشی عمیق را در پی داشته باشد. اتاق خواب دخترانه از جمله بخش هایی از فضای خانه است ، که به دلیل خصوصیت خاص و حساس دخترها می بایست در طراحی ،انتخاب دکوراسیون، رنگ، چیدمان آن دقت بسیاری داشت تا ضمن شیک بودن برای آنها همواره مملو از زیبایی هایی تمام نشدنی باشد.

چیدمان اتاق خواب دخترانه

آنچه در چیدمان اتاق خواب دخترانه مهم می باشد، جایگاه مناسب تخت خواب به تناسب اندازه اتاق، نحوه چیدمان متناسب با اتاق کوچک یا بزرگ، تناسب رنگ دیوار و وسایل اتاق خواب، شلوغ بودن اتاق خواب یا خلوت بودن آن، نوع دکوراسیون بکار رفته در آن و غیره را شامل می گردد.

اتاق خواب دخترانه
نکات مهم و خلاقانه اتاق خواب دخترانه

طبیعتاً بکارگیری نکات مهم و خلاقانه در اتاق خواب دخترانه از ایده ها و راهکارهای نوینی است که می تواند بر جذابیت بیشتر آن بیافزاید. در ادامه قصد داریم به بیان چند نکته و ایده جالب در طراحی اتاق خواب دخترانه بپردازیم:

1-تناسب چیدمان وسایل، منظور وسایلی از جمله موکت، پرده، مبلمان اتاق، تخت خواب و دیگر وسایل اتاق خواب می باشند که باید متناسب و یکدست در اتاق خواب چیده شود، به طوری که تضاد ناهمگونی در آن مشهود نباشد.

2-قدرت رنگ ها در اتاق خواب دخترانه، قدرت رنگ ها در رنگ آمیزی اتاق خواب بسیار تأثیر گذار می باشد. مثلاً، بکارگیری رنگ های آرام بخش در سقف و رنگ های شاد تر بر دیوار ها جلوه خاصی را بر اتاق خواب می بخشد.

3-مدل های روتختی دخترانه، بکارگیری مدلها و طرح های زیبا و انیمیشنی رو تختی در جذابیت تخت خواب و اتاق خواب نقشی مؤثر دارد.

4-طراحی دکورهای زیبا، استفاده از دکورهای فانتزی و شیک می تواند اتاقی خواب زیبایی را برای دخترها به همراه داشته باشد.

5-استفاده از پرده، قرار نیست پرده های اتاق خواب به صورت عادی نصب گردد، شاید حتی طرح های که دخترها دوست دارند مانند آویزهای دست ساز، بتواند نوعی پرده برای اتاقشان باشد.

6-بکارگیری وسایل قدیمی، در اتاق خواب دخترانه برای جذابیت بیشتر از وسایل قدیمی یا دور ریختنی برای جامدادی، آباژور، تابلو و غیره استفاده کرد.

7-ایجاد تغییرات، تغییرات نه تنها در اتاق خواب بلکه در هر جایی ازفضای خانه تأثیر بسزایی را بر تلطیف روحیه می گذارد.

8-استفاده از گل و گیاه، استفاده ازچند شاخه گل یا گلدانی کوچک درگوشه ای از اتاق خواب، زیبایی دوچندان و خوابی دلنشین را برای شما به همراه دارد.

9-طراحی دیوار با نوشته و یا نقطه، طرح ها، نقاط یا نوشته های روی دیوار اگر چه ساده ، اما می تواند جلوه ای با شکوه را بر اتاق خواب بگذارد.

10-بخش بندی اتاق خواب دخترانه، قبل از چیدمان، اتاق خود را خالی تصور کنید و از قبل در ذهن خود آن را بخش بندی نمایید، تا با طرحی ازقبل پیش بینی شده وسایل اتاق خواب را بچینید.

جهت طراحی و یا تهیه کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه میتوانید با شماره مستقیم بخش فروش شرکت (09207507271) تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان متخصصان ما بهره ببرید
دسته‌بندی: مطالب آموزشیبرچسب‌ها: