بهترین چسب کاغذ دیواری برند W&P

بهترین چسب کاغذ دیواری چیست؟

شاید بارها از خود پرسیده باشید که بهترین چسب کاغذ دیواری چیست و چه خصوصیاتی باید داشته باشد. امروز به بررسی این مطلب میپردازیم و امیدواریم بتوانیم پاسخ بسیاری از سوالات شمارا بدهیم.

1-بهترین چسب کاغذ دیواری چه خصوصیاتی دارد؟

1-1 نصب آسان و سریع کاغذ دیواری:

چسب کاغذ دیواری باید خاصیت لغزندگی و چسبندگی مناسبی داشته باشد به گونه ای که خیلی آسان بتوان برای همه انواع کاغذ دیواریها با وزن ها ، ابعاد متفاوت و برجسته سنگین بکار رود و در هنگام نصب مشکلی ایجاد نکند.

1-2 آماده سازی سریع جهت نصب:

چسب باید به گونه ای باشد که از زمان مخلوط شدن در آب تا زمان آماده شدن برای استفاده زمان اندکی لازم باشد تا کار نصب سرعت گیرد

1-3 مقرون به صرفه بودن:

یکی از مهمترین خصوصیات که میتوان به بهترین چسب کاغذ دیواری در بازار داد مقرون بهصرفه بودن چه از جهت قیمت و چه از جهت تعداد رولی که با هر کیلو از آن چسب میتوان نصب کرد.

1-4 جلوگیری از ایجاد کپک و قارچ:

جلوگیری از ایجاد قارچ و کپک در پشت کاغذ دیواری یکی دیگر از خصوصیات بهترین چسب کاغذ دیواری میباشد چرا که در بعضی از برند های بازار این مورد به وضوح مشخص است و نشانه کیفیت کم پسب میباشد

2- طرز تهیه چسب کاغذ دیواری:

2-1 بر روی هر بسته چسب کاغذ دیواری نسبت مناسب ترکیب چسب کاغذ دیواری با آب درج شده است کافی است پودر چسب را در آب به مدت 30 ثانیه به سرعت بهم بزنید تا حل شود سپس بعد از 3 دقیقه مجددا آن را بهم بزنید اکنون چسب آماده استفاده می باشد.

3- اطلاعات ایمنی و سلامتی

چسب را دور از دسترس کودکان و حیوانات نگهداری کنید و چون چسب شامل کشنده قارچ برای محافظت در برابر رشد کپک است از تماس با چشمها جلوگیری شود، در صورت تماس با چشمهایتان را فورا با آب بشوئید و در صورت لزوم حتما به پزشک مراجعه نمایید و در جای خشک نگهداری شود.

شاید به جرات بتوان گفت بهترین چسب کاغذ دیواری در بازار با تمامی خصوصیات یاد شده برند W&P میباشد. شما میتوانید این چسب را که قدرت چسباندن هر بسته یک کیلویی از آن برای بیش از هشتاد رول مناسب است از طریق لینک زیر خریداری نمایید
دسته‌بندی: مطالب آموزشی