چگونه خانه خود را بر اساس روانشناسی کاغذ دیواری کنیم؟

چگونه خانه خود را بر اساس روانشناسی کاغذ دیواری کنیم؟

روانشناسی یکی از پایه ای ترین علوم است و تاثیر زیادی را در زندگی روزمره انسان ها دارد . در عصری که انسان ها در تمام طول روز توسط امواج ، سروصدا و آلودگی ها مورد حمله قرار می گیرند ؛ خانه تنها پناه گاه و محل آرامش افراد است و سهم بسزایی را در رفع استرس و اضطراب انسان ها داراست .

عموم افراد سعی بر این دارند که خانه خود را به بهترین نحو زیبا کنند تا بتوانند لحظات خوشی را در فضایی زیباتر تجربه کنند و از محیط کار و اجتماع دور باشند .

دیوارهای خانه بیشترین نما را در خانه داشته و استفاده از کاغذ دیواری ها می تواند به بیشترین نحو به زیبا سازی هرچه بیشتر خانه کمک کند . اما هر کاغذ دیواری برای هر خانواده ای مناسب

نبوده و باید سعی کنید از طرحی که از نظر روانشناسی با شما مطابقت بیشتری دارد استفاده کنید .

کاغذ دیواری مربع

مربع و وظیفه شناس

اگر از جمله کسانی هستید که در محیط پایدار بیشترین احساس آرامش را دارند و محافظه کار هستند از کاغذ دیواری طرح هندسی مربع بیشتر استفاده کنید . طرح مربع برای شما که وظیفه شناس هستید ، کارتان را با پایان انجام میدهید و اگر کارتان طاقت فرسا نیز باشد خودتان را مجبور میکنید که ان را به اتمام برسانید .

کاغذ دیواری مستطیل

مستطیل و اصولگرا

نقوش مستطیلی مخصوص افراد اصولگراست . این افراد نظم و ترتیب را دوست دارند ولی آن را از طریق سازماندهی دقیق اجرا می کنند . افراد این دسته باید کاغذ دیواری طرح هندسی مستطیلی را انتخاب کنند تا بهتر بتوانند وظیفه ای را که به آنها محول شده است اجرا کنند .

کاغذ دیواری مثلث

مثلث و هدف گرا

کاغذ دیواری طرح هندسی مثلث بهترین گزینه برای افراد هدف گرا است . آنها از برنامه ریزی لذت می برند و بلند مدت فکر میکنند . کلی نگر بوده و کارها را با تعیین هدف و برنامه ریزی به پایان می برند

کاغذ دیواری دایره

دایره و اجتماعی

خوش صحبتی و اجتماعی بودن را از این افراد توقع داشته باشید . هیچ گونه خشونتی در آنها دیده نمی شود و هرکاری را با صحبت کردن به دست می گیرند . ارتباطات و کاغذ دیواری طرح هندسی اولویت آنهاست و وظایف محول شده را با صحبت بسیار رفع و رجوع می کنند .

کاغذ دیواری منحنی

منحنی و خلاق

آرتیستیک بودن ، خلاقیت و تفاوت تنها بخشی از کلماتی هستند که برای آن گروه استفاده می شود . طرح های منحنی برای کاغذ دیواری طرح هندسی در اولویت آنهاست . نظم و ترتیب را ابدا دوست ندارند و تکالیف را با ایده های جدید به پایان می رسانند و دست به ابتکار می زنند .

کدام کاغذ دیواری طرح هندسی برای من مناسب تر است ؟

همین حالا می توانید از البوم کاغذ دیواری طرح هندسی ما دیدن کنید و بهترین طرح را مطابق با سلیقه و روانشناسی خود انتخاب کنید و به آرامش بیشتری در خانه خود برسید .

اگر پس از خواندن این مطلب هنوز هم در تصمیم گیری شک داشتید ، شاید شما ترکیبی از دو یا چند گروه باشید که می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید تا بهترین کاغذ دیواری را به شما معرفی کنند .

کاغذ دیواری های طرح هندسی آریانا لاکچری در جنس های مختلفی هستند ، از جمله : نانبوون ، پی وی سی ، وینیل ، یورک و پیپر که در مطالب آینده به طور کامل به معرفی این جنس ها خواهیم پرداخت

بابت نصب نگرانید ؟

آریانا لاکچری در اکثر شهر ها دارای نصاب می باشد که کاغذ دیواری را برای شما نصب خواهند کرد و در صورت نبود نصاب می توانید از نصاب های همان منطقه که به شما معرفی خواهند شد استفاده کنید .

سفارش شما در اسرع وقت ، از طریق باربری و هم از طریق پست به سراسر ایران ارسال خواهد شد .