کاغذ دیواری پشت تلویزیون ؛ 8 ویژگی بهترین و مناسب ترین نوع آن کدام است؟

در این مطلب با توجه به عنوان، بهترین و مناسب ترین کاغذ دیواری پشت تلویزیون کدام است؟، در ادامه قصد داریم به تشریح مشخصات کاغذ دیواری پشت تلویزیون بپردازیم.

مشخصات کاغذ دیواری پشت تلویزیون

امکان استفاده از طرح های ساده: بله

مانند فضاهای دیگر خانه باشد: خیر

امکان استفاده از طرح های سه بعدی: بله

امکان استفاده از رنگ های تیره: بله

امکان استفاده از رنگ های ترکیبی: بله

امکان استفاده از طرح های شلوغ: خیر

بکارگیری طرح های طبیعت: بله

متناسب با وسایل و بخش های دیگر خانه باشد: بله

سطح پوششی: متناسب با سلیقه و انتخاب خانواده

نوع سبک: مدرن، فانتزی، کلاسیک

محیط مناسب: پشت تلویزیون

نوع جنس: پی وی سی و یا وینیل

قیمت: با توجه به میزان خرید و جنس متفاوت می باشد.

نقش کاغذ دیواری: طرح سه بعدی، راه راه، ساده و طرح برجسته

کاغذ دیواری پشت تلوزیون

توضیحات کاغذ دیواری مناسب دیوار پشت تلویزیون

از مؤثرترین و محبوب ترین کاغذ دیواری که از فروش بالایی برخوردار است، کاغذ دیواری پشت تلویزیون می باشد. این نوع کاغذ دیواری بیشتر بر اساس سبک های مدرن و فانتزی تولید می شود و متناسب با فضای خانه و چیدمان وسایل انتخاب و نصب می گردد. این نوع کاغذ دیواری معمولاً به دو صورت سه بعدی و معمولی در بازار موجود است. از ویژگی های منحصر به فرد این کاغذ دیواری طرح و نقش های منظم و خاص آن است؛ زیرا کاغذ دیواری پشت تلویزیون یا کاملاً ساده و یا با طرح هایی برجسته می باشد که در کناره ها طرحی بزرگ و برجسته و محل قرار گیری تلویزیون با طرحی کاملاً خلوت تزئین می شود. بکارگیری تم های ترکیبی رنگ ، تک رنگ، طرح طبیعت از نمونه های رایج این نوع کاغذ دیواری است. جنس مرغوب، قابلیت شست و شو، مقاومت بالا و جذابیت طرح و رنگ از دیگر امتیازات این کاغذ دیواری محسوب می شود.

بکارگیری پوستری شیک و زیبا می تواند انتخابی ممتاز برای دیوار پشت تلویزیون باشد که به صورت طرح هایی متمایز و سه بعدی در عین سادگی، زیبایی بی نظیر را خلق می سازد.

طرح های متنوع کاغذ دیواری پشت تلویزیون

انتخاب طرح های متنوع کاغذ دیواری پشت تلویزیون ، از گزینش های سخت و حساسی است که بیشتر خانواده ها با انتخاب آن مشکل دارند. در انتخاب طرح های متنوع پشت تلویزیون باید در مشخصات لازم برای این نوع کاغذ دیواری دقت نمود. در گذشته استفاده از طرح های ساده و رنگ های تیره بیشتر مورد پسند خانواده بوده است ؛ در حالی که امروزه با تنوع طرح و رنگ به ویژه رنگ های روشن انتخاب طرح های طبیعت و طرح های سه بعدی رایج تر و پر طرفدار تر می باشد. هارمونی رنگ سفید، مسی و طلایی از سبک های کلاسیک نمونه هایی از کاغذ دیواری پشت تلوزیون است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. انتخاب طرح های آجر نما، پوستر های سه بعدی لاکچری، خلق ایده های جذاب در کاغذ دیواری، ترکیب سنگ آنتیک همراه با کاغذ دیواری طلایی و خطوط راه راه عمودی برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون از جمله طرح های متنوعی است که می تواند در سلیقه و انتخاب خانواده ها مؤثر باشد.

جهت مشاهده طرح های مختلف پوستر دیواری های شرکت آریانا لاکچری که مناسب دیوار پشت تلویزیون به لینک زیر مراجعه نمایید

دسته‌بندی: مطالب آموزشی