آلبوم کاغذ دیواری ماریو به همراه فیلمی از تصاویر آلبوم

مشخصات آلبوم کاغذ دیواری ماریو چیست؟

آلبوم کاغذ دیواری ماریو همان آلبومی است که در مواقعی که بخواهید برای بازسازی یا تغییر دکوراسیون بنای خود، به آسانی تغییری سریع و حرفه­ای در محل کار یا خانه خود ایجاد نمائید، به آن رجوع خواهید کرد.
کاغذ دیواری با بافت وینیل رایج ترین کاغذ دیواری موجود است و ساده ترین نوع برای نصب کردن و تمیز کردن می­باشد. که این امر باعث می شود تا برای شروع تغییرات بسیار عالی باشد.
در آلبوم کاغذ دیواری ماریو، دو نوع کاغذ دیواری وینیل وجود دارد که در اکثر خانه ها می­توانید پیدا کنید. کاغذ دیواری با روکش وینیل را می­توان با محلول آب و صابون از دیوار جدا کرد. این نوع کاغذ دیواری، دارای دو لایه کاغذ پشتی و کاغذ رویی است که هنگام نصب با وینیل مایع آب بندی می­شود.
از طرف دیگر کاغذ دیواری وینیل جامد کاملاً ضد آب بوده و برای آشپزخانه ها و حمام ها ایده آل است. هرچند این نوع کاغذ دیواری سخت تر از انواع دیگر، قابل جداسازی از دیوار است.
انواع دیگر کاغذ دیواری های موجود در آلبوم کاغذ دیواری ماریو، با بافت خاص مانند کنفی و یا فویل آلومینیمی وجود دارد که با کاربرد مناسب، می­توانند عالی به نظر برسند. اما آنها گران تر از وینیل هستند و بنابراین استفاده کمتری دارند.

انواع و سبک های کاغذ دیواری ماریو کدامند؟

به طور موازی با دنیای مدرن طراحی داخلی، کاغذ دیواری ها نیز با تنوع بسیار زیادی به وجود آمده­اند. در طراحی های جدید، طراحان به طور فزاینده ای در طراحی فضای داخلی، نه تنها در یک خانه یا آپارتمان بلکه در اغلب اتاق­ها یا در یک اتاق، جای خاصی را ایجاد می­کنند که در آنجا بتوانند کاغذ دیواری با انواع مختلف و سبک های متفاوت از آلبوم کاغذ دیواری ماریو را با هم ترکیب سازند و از این طریق یک مکان را به چندین منطقه با سبک­های مختلف تقسیم کنند.
آلبوم کاغذ دیواری ماریو مجموعه های زیادی از کاغذ دیواری دست ساز را تولید می­کند، که هر یک توسط طراحان، هنرمندان و تکنسین های بسیار ماهر ساخته شده است.
تعدادی از مجموعه طرح های آلبوم کاغذ دیواری ماریو بر روی پارچه های بدون درز به ابعاد بزرگ با الگوهای مختلف ایجاد شده است. امروزه به خصوص کاغذ دیواری یکپارچه، بسیار محبوب شده، زیرا در فضای داخلی حس یک اثر نقاشیِ کار دست را روی سطوح گچ شده، ایجاد می­کند. استفاده از این الگوها، فرصت امکان تغییرات دلخواه را بر اساس رنگ، تغییر اندازه و جزئیات الگوی کاغذ دیواری، برای طراحان در طراحی خود ایجاد می­کند.

برای خرید کاغذ دیواری چگونه فضای خود را اندازه گیری کنید؟

دشوارترین بخش خرید کاغذ دیواری از آلبوم کاغذ دیواری ماریو، انتخاب سبکی است که شما می­خواهید برای دکوراسیون منزل خود به کار برید. ارزیابی اینکه برای خرید به چه میزان کاغذ دیواری نیاز دارید بسیار ساده تر می­باشد. برای خرید کاغذ دیواری به دنبال یک محاسبه اساسی باشید.
– دیوارهای خود را با متر اندازه بگیرید و ارتفاع هر دیوار را در عرض آن ضرب کنید.
– برای به دست آوردن کل مساحت دیوار به متر مربع، تمام اندازه گیری های دیوار را به هم اضافه کنید.
– ابعاد همه پنجره ها و درها را کم کنید.
– برچسب رول کاغذ دیواری را که میزان پوشش دیوار برحسب متر مربع را نشان می­دهد، بررسی کنید و مطمئن شوید که اندازه آن بیشتر از ابعاد مساحت دیوار شما باشد.
– یک رول اضافی بخرید تا مطمئن شوید که به اندازه کافی از طرح آلبوم کاغذ دیواری ماریو که می­خواهید، وجود دارد. امکان خطا می­تواند رخ دهند و بهتر است یک رول اضافی (که حتی قابل برگشت به فروشنده است) داشته باشید. چون ممکن است در هنگام نصب به میزان بیشتری نیاز داشته باشید و دیگر در دسترستان نباشد.

فیلم تصاویر آلبوم کاغذ دیواری ماریو (Mario)

در زیر شما را به مشاهده این فیلم دعوت می کنیم تا درعرض چند دقیق تمام تصاویر این آلبوم را مشاهده نمایید. برای تهیه این کاغذ دیواری ماریو نیاز به مشاوره با کارشناسان مجموعه شرکت آریانا لاکچری داشتین میتوانید از طریق شماره 09207507271 به صورت مستقیم با بخش فروش در ارتباط باشید کارشناسان ما به رایگان تخصص خود را در جهت زیبا سازی منازل شما مطابق با سلیقه شما، در اختیارتان قرار خواهند داد.