آلبوم کاغذ دیواری ایتالیایی ، قیمت و مشخصات

مشخصات آلبوم کاغذ دیواری ایتالیایی:

آلبوم کاغذ دیواری ایتالیایی برای آن دسته از افرادی خاص پسند که انتخاب طرح، رنگ و مدل های کاغذ دیواری برایشان از اهمیت زیادی برخوردار هست طراحی شده است. دکوراسیون خانه برای اکثر ما بسیار مهم است زیرا همه ی ما دوست داریم خانه هایمان ظاهری بسیار زیبا و شیک داشته باشد تا حس بهتری به ما و افراد خانواده منتقل کند.

یکی از کشور هایی که در زمینه ی دیوار پوش ها و انواع کفپوش ها و هم چنین در تولید و طراحی آن ها فعالیت دارد ، کشور ایتالیا میباشد. در واقع ایتالیا جز با سابقه ترین در این عرصه به حساب می آید و تمامی این محصولات جز با کیفیت ترین می باشند. هم چنین این محصولات یعنی آلبوم کاغذ دیواری ایتالیایی است، دارای استاندارد های جهانی نیز می باشند.

جنس کاغذ دیواری های ایتالیایی بسیار فوق العاده است و به گونه ای تولید شده اند که شما می توانید با مقدار بسیار کمی از شوینده ی معمولی آن ها را بشویید و کاملا تمیز نمایید. اما نکته ای که لازم به ذکر است این است که هنگام شست و شوی کاغذ دیواری ایتالیایی سعی کنید که زیاد آن را محکم و با فشار نکشید، چون اگر به صورت مداوم این کار را انجام دهید کاغذ دیواری شما به مرور زمان درخشندگی و هم چنین زیبایی اولیه ی خود را از دست می دهد. سعی کنید با فشار بسیار اندک و ملایم آن را بشویید.

آلبوم کاغذ دیواری ایتالیایی

کیفیت آلبوم کاغذ دیواری ایتالیایی:

کاغذ دیواری های ایتالیایی دارای ضخامت بسیار خوبی هستند و به این راحتی از بین نمی روند و در مقابل پارگی و هم چنین کشش مقاوم اند. این کاغذ دیواری ها به گونه ای طراحی شده است که به دیوار پشت کار آسیبی نمی زند زیرا پشت در کاغذ دیواری ایتالیایی از الیاف طبیعی استفاده شده است.

قیمت کاغذ دیواری ایتالیایی:

این کاغذ دیواری ها دارای قیمت بالایی می باشد و کسانی که جنس کاغذ دیواری و دوام آن برای آن ها مهم است و قیمت هیچ اهمیتی برای آن ها ندارد به سراغ این کاغذ دیواری می روند و به همین دلیل، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است چون طول عمر آلبوم کاغذ دیواری ایتالیایی بسیار طولانی می باشد و در طی سال هایی که از این کاغذ دیواری ها استفاده می نمایید ، از زیبایی و هم چنین کیفیت آن ها کم نمی شود و بادوام باقی می ماند.

تنوع طرح های آلبوم کاغذ دیواری ایتالیایی:

دارای طرح های بسیار زیادی می باشد و شما می توانید طرح های مختلف را در منزل ، اداره ها ، مکان های تجاری و یا هر جای دیگر از آن ها استفاده نمایید.

آلبوم کاغذ دیواری ایتالیایی طرح های بسیار متنوع با نام های مختلف دارد که در سطح بازار به فروش می رسد. بهتر است قبل از خرید با دقت کاغذ دیواری مورد نظر را مشاهده کنید تا بعدا از خرید آن پشیمان نشوید.