آینه طرح دار چیست؟

آیا تا بحال به فکر استفاده از آینه بعنوان اشیا دکوراتیو منزل خود بوده اید؟ آیا می دانید آینه طرح دار استفاده دوکاره در منزل شما دارد؟ آیا از روش زیباسازی و افزودن انواع طرح های زیبا، کهن، اصیل ایرانی و جهانی به انواع آینه طرح دار آگاهی دارید؟ برای یافتن پاسخ این سوالات با ما همراه باشید.

فروشگاه ما، تولیدکننده انواع آینه طرح دار در سبک های اصیل سنتی ایرانی یا سبک های فرنگی کهن است که علاوه بر روح نواز بودن، زیبایی دو چندانی به محیط پیرامون شما خواهید بخشید. استفاده از آینه مزین به طرح زیبای تذهیب و کاشی کاری، منزل شما را همچون اثری هنری جلوه خواهد داد و سبب خواهد گردید مهمانان شما هموراه از آرامش حضور در پس رنگ ها و طرح های گوناگون یاد کنند. آینه طرح دار هم می تواند بعنوان وسیله مستعمل جهت پیرایش شما و هم بعنوان وسیله تزیینی در دکوراسیون منزل شما قابل استفاده باشد.

آینه طرح دار

در این بخش به شرح کامل انواع موجود آینه طرح دار تولیدی گالری در کنار توضیح کامل نقش های مزین و چاپ شده بر روی آنها خواهیم پرداخت. با مطالعه این بخش خواهید توانست براحتی آن آیینه ای که با نگاه به طرحش حس خوبی وجودتان را فرا می گیرد را انتخاب کرده و سفارش دهید. البته قابل ذکر است از جمله مزیت های فروشگاه ما توانایی تولید آیینه ای مناسب با سلیقه شما است. حتی می توانید طرح مورد نظر خود را سفارش داده و محصول نهایی زیبا و چشم نواز را به عزیزان خود هدیه دهید تا دیگران نیز از این ذوق هنری شما بهره مند شوند.

کاربرد آینه سنتی و طرح دار در داخل دکوراسیون منزل

رایچ ترین و پرطرفدارترین نوع کاربرد آینه دارای طرح بعنوان وسیله دکوراتیو دیوارهای منازل می باشد. این آیینه ها دیوارهای منزل را از سادگی محض خارج کرده و طرح و رنگ را به خانه شما اضافه می کند. هر وسیله دکوراتیوی زیبایی خاص خود را دارد اما مزیت استفاده از آینه دارای طرح بر تابلوهای مختلف این است که علاوه بر اینکه همواره خود را در آن می توانید تماشا کنید، همچنین می توانید از نقش های تکراری منظره و طبیعت موجود در اغلب خانه ها فرار کرده و تزیین منزل خود را به خانه های اعیانی گذشته نزدیک کرده و تفاوت ایجاد کنید. ایجاد تفاوت مختص خانم های زیبایی شناسی است که از وجود وسایل تزیینی مشابه در اغلب خانه ها فراری هستند و خواهان بخشیدن ذوق و هنری سنتی به منازل خود هستند.

از جمله محصولات رایج و پرفروش گالری ما در بخش آینه های طرح دار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

آینه طرح دار (سایز 30 * 30):

سایزهای استاندارد عرضه شده این آیینه ها 40*40 سانتی متر و 30*30 سانتی متر می باشد. چاپ های دیجیتالی این آیینه ها مزین به نقش های کاشی کاری کاخ گلستان تهران است که تداعی کننده ذوق و روح هنری صنعتگران آن دوره می باشد.

آینه طرح دار (سایز 40 * 40 ):

سایزهای استاندارد عرضه شده این آیینه ها 40*40 سانتی متر و 30*30 سانتی متر می باشد. چاپ های دیجیتالی این آیینه ها مزین به نقش کاشی هفت رنگ مسجد وکیل شیراز است. زیبایی شناسان بهتر می دانند کاشی کاریها و نقش های رنگی موجود در این مسجد علاوه بر تسکین روح انسان ها، شهره جهانی دارند.

آینه طرح دار

آینه دارای طرح (سایز 60 * 90 ) و(سایز 60* 150):

آینه طرح دار دارای قاب سفید عرضه شده در سایز استاندارد 90 *60 سانتی متر و 60 * 150 سانتی متر است که مزین به نقش چشم نواز پنجره عمارت عالی قاپوی اصفهان می باشد.

آینه دارای طرح عرضه شده در سایز استاندارد 90 *60 سانتی متر است که مزین به نقش بی نظیر کاشی کاری معرق سر در باغ ملی تهران است که هر بیینده ای را مجذوب خود می سازد.

از جمله بی نظیرترین و محبوب ترین کارهای تولید گالری ما آینه طرح دار مزین به نقوش قالی ایرانی هریس است که زیبایی و هنر در هم آمیخته می شود و سبک فوق العاده ای ایجاد می شود.

علاقه مندان براحتی می توانند به وبسایت گالری ما مراجعه کرده و از انواع نقوش و چاپ دیجیتالی آیینه ها دیدن کنند و پی به زیبایی هنر دست هنرمندان ببرند.