مفرش ایرانی و انواع آن

مفرش ایرانی چیست؟

مفرش ایرانی در حقیقت نوعی گلیم فرش یا سجاده می باشد که به عنوان یک هنر ارزنده به ویژه در میان ایرانیان شهرتی جهانی دارد. این دستبافته زیبا به عنوان هنر ارزشمند جزو هنرهای صنایع دستی است که بر اساس نقوش مختلف با استفاده از الیاف های الوان و پشمی بافته می شود.

مفرش ایرانی مشخصات آن

مفرش ایرانی در حقیقت نوعی گلیم فرش یا سجاده می باشد که به عنوان یک هنر ارزنده به ویژه در میان ایرانیان شهرتی جهانی دارد. این دستبافته ی زیبا به عنوان هنری ارزشمند جزو صنایع دستی است کهآمیخته با ذوق و خلاقیت و بر اساس نقوش مختلف با استفاده از الیاف های الوان و پشمی بافته می شود. بیشتر نقوش و طرحهای آن به صورت برجسته، سفارشی و الحاقی است که می تواند موجب افزایش تنوع طرح و رنگ به کار رفته در آن گردد؛ به طوری که متناسب با هر نوع فضا و محیطی می تواند انتخاب شده و مورد استفاده قرار بگیرد. آنچه در انتخاب مفرش یا گلیم فرش ها مهم می باشد این است که رنگ و طرح آنها متناسب با دیزاین فضا انتخاب و خریداری شود.

کاربرد های-مفرش

انواع مفرش های دستباف ایرانی

مفرش دارای انواع و مدل هایی متنوع است که انواع مفرش بر اساس خواسته و نیاز افراد در نظر گرفته می شود و نقشه آن ترسیم و کار بافت آغاز می شود. انواع مفرش یا به صورت دستی براساس طرح و نقش هایی آماده و یا براساس تلفیق بافت فرش با نخ قالی و چاپ طرح بر روی آن با دستگاهای مدرن انجام شود. در تولید انواع مفرش می توان متناسب با فضا برای آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی، اتاق کار یا اتاق خواب انتخاب نموده و ثبت سفارش کرد.

قابلیت شست و شوی بالا، تنوع طرح و رنگ، قیمت مناسب، مدرن بودن، ساختار الیاف و استحکام آن، گارانتی کار از مزایای استفاده و خرید مفرش های تولید شده توسط شرکت آریانا لاکچری است.می توانید متناسب با پرده،، کاغذ دیواری، رومیزی، مبلمان، کوسن ها و غیره مدل و رنگ مفرش ایرانی خود را انتخاب و خریداری نمایید، بنابراین بر اساس سلایق مختلف می توان بهترین و زیباترین مفرش را براحتی سفارش داد و برای فضای مورد نظر استفاده کرد و حتی می توانید اگر نقش و طرحی خاص مد نظر دارید، با تماس با بخش فروش به شماره 09207507271 ارائه داده و ثبت درخواست نمایید.

مشاهده انواع طرح های جدید مفرش و خرید به صورت آنلاین

شما همراهان گرامی می توانید با مراجعه به لینک زیر تنوعی از طرح های مفرش های ایرانی تولید شده توسط شرکت آریانا لاکچری را مشاهده نمایید و طرح مورد نظرتونو به صورت آنلاین خرید کرده و در سراسر ایران سفارش خود را در منزل تحویل بگیرید