پوستر دیواری یکپارچه و آموزش روش نصب و مزایای آن

آشنایی با نصب راحت و مزایای جدیدترین انواع پوستر دیواری یکپارچه

پوستر دیواری یکپارچه یا پوستر دیواری یک تکه یکی از جدیدترین انواع طراحی و دیزاین های منازل و ساختمان های ادرای است. اگر به فکر تغییر دکوراسیون محل اقامت خود یا محل کاری تان هستید، به شما توصیه می کنیم در این بخش با مزایای و تفاوت های پوستر دیواری یکپارچه با سایر کاغذها و پوسترهای دیواری آشنا شوید تا بتوانید انتخاب بهتری براساس شرایط خود داشته باشید و با مدیریت هزینه های خود به نحو بهتری، زیبایی فضای اطراف خود را دو چندان کنید.

مزایای پوستر دیواری یک تکه:

از مهم ترین و قابل توجه ترین مزایای پوستر دیواری یکپارچه، نصب راحت آن است. برخلاف کاغذهای دیواری و پوسترهای دیواری معمول، این پوستر دیواری یک تکه هنگام نصب به نیروی کار بسیار پایینی(حدود یک یا دو نفر) نیاز دارد. یک تکه بودن این پوستر دیواری سبب می شود که یک کارگر ماهر و آشنا به نصب بتواند براحتی تمام دیوار را با این پوستر پوشش دهد. بدون درز بودن پوستر دیواری یکپارچه از جمله قابلیت های دیگر این پوستر دیواری است که نصب آسان آن را دو چندان می کند و سبب می شود زیبایی پوستر دیواری چند برابر شود. زیرا با نگاه به یکدست بودن و عدم وجود درز یا خط بین پوسترهای موجود بر دیوارهای طرفین یک ساختمان، می توانید به مهارت فرد نصب کننده آن پی برده و جذابیت را همواره در محل زندگی خود شاهد باشید.

در فروشگاه کاغذ دیواری آریانا لاکچری پوستر دیواری یکپارچه تا ارتفاع سه متر و در طول بی نهایت عرضه می شود. می توانید براحتی با دسترسی به نرم افزار فروشگاه، کاتالوگ انواع طرح های زیبای این پوستر را مشاهده کنید. در بسیاری از محل های اداری و ساختمان های بزرگی از قبیل هتل ها و کمپانی های بزرگ، شاهد تفاوت ارتفاع در بین دیوارهای این فضاها هستیم. انتخاب پوستر دیواری یکپارچه سبب می شود به دلیل عریض بودن و دارا بودن ارتفاع سه متری، تمامی این فضاها را بدون مشکل پوشش دهد و دیگر نیازی به استفاده از انواع مختلف یا ایجاد درزها یا شکاف هایی بین پوسترهای دیواری به هنگام نصب نباشیم. گفتنی است که جذابیت چنین فضاهایی در هنگام ورود و نگاه اول به این پوسترهای دیواری قابل دریافت خواهد بود.

اما از دیگر مزایای پوستر دیواری یکپارچه عرضه شده در فروشگاه اینترنتی ما، کیفیت رنگبندی و چاپ با کیفیت آن است. تنوع پوسترهای دیواری بسیار بالاست و دست مشتری را در انتخاب آنچه که واقعا با سلیقه او هماهنگ است، باز نگه می دارد. علاوه براین طرح یکه تکه سبب می شود که فضای موجود بزرگتر نشان داده شود و بنابراین برای مکان هایی که نیاز به بزرگ نمایی و جذابیت فضا دارند، بهترین دیزاین ممکن است.

برای بسیاری از افراد که درگیر تغییر دکوراسیون یا حتی ساخت محل زندگی خود هستند، بحث هزینه بسیار اهمیت دارد. پوستر دیواری یک تکه نسبت به تمامی کاغذهای دیواری و یا انواع دیگر پوسترهای دیواری مقرون به صرفه است. هزینه آن بسیار پایین بوده و نصب آن آسانتر است. کما اینکه از تنوع طرحی بالایی نسبت به کاغذهای دیواری تکراری برخوردار است.

از جمله نکات قابل توجه در انتخاب پوستر دیواری یک تکه برای دیزاین فضای موجود، توجه به تضاد رنگ ها و جلوگیری از یکنواختی است. زیرا این پوسترها از جمله جدیدترین و زیباترین دیزاین های طراحی منازل هستند و کسانی که به دنبال ایجاد فضای منحصر به فرد و تکی می گردند، می تواند بهترین انتخاب باشد. براساس سایز فضاهای مورد نظرتان می توانید با رنگ ها بازی کنید و یک محیط با آرامشی برای خود بیافرینید. رنگ های تیره برای فضاهایی با ارتفاع زیاد مناسب ترین گزینه است و البته رنگ های روشن می تواند زیبایی محیط های کم ارتفاع را چند برابر کنند. البته می توانید از تجربه و مهارت و سلیقه مشاوران و نصب کنندگان مجموعه ما در انتخاب مناسب ترین پوستر دیواری یکپارچه برای محل مورد نظرتان استفاده کنید و با خیال راحت منتظر نتیجه دلخواهتان باشید.

پوستر دیواری یکپارچه

مزیت دیگر و فیلم آموزش نصب پوستر دیواری یکپارچه:

اما مزیت دیگر پوستر دیواری یکپارچه به نوع طرح آن بر می گردد. بسیاری از افراد بخصوص بچه ها مشتاقند که فضای اطرافشان سه بعدی طرح مورد علاقه شان باشد. پوستر دیواری یکپارچه همچنین بصورت سه بعدی ارائه می شود و می تواند تداعی کننده فضای مورد علاقه تان در طول شبانه روز باشند و به شما حس زندگی در جنگل، دریا یا هرجای دیگری را القا کنند.

اما بسیاری از خانم های خانه نگران انتخاب طرحی هستند که براحتی قابل شست و شو باشد و با استفاده از شوینده های معمولی همچنان زیبایی و نو بودن خود را حفظ کند. حتما پوستر دیواری یکپارچه را مورد توجه خود قرار دهید چرا که تمامی این قابلیت ها را دارد و می تواند در کمترین زمان ممکن و با پایین ترین هزینه، دوباره زیبایی بخش فضای اطراف شما باشد.

همانطور که متوجه شدید پوستر دیواری یکپارچه مزایای بسیاری نسبت به سایر مواد طراحی منازل و فضای زندگی دارند. این پوسترها قابلیت زیبایی سازی محل های کاری با پایین ترین هزینه را دارند. در صورت انتخاب این پوسترها از بسیاری از هزینه های اضافی دیگر شامل هزینه تعمیر و ترمیم و تعویض جلوگیری خواهید نمود.

مشاهده طرح ها و خرید آنلاین پوستر دیواری یکپارچه و ارسال به سراسر کشور

شما از لینک زیر میتوانید طرح های این نوع جدید از کاغذ دیواری یک پارچه یا به عبارتی پوستر دیواری های یک پارچه را ببینید و اقدام به خرید آن نمایید. شرکت آریانا لاکچری امکان اراسال سفارش شما را به سراسر کشور دارد.

دسته‌بندی: مطالب آموزشی